Szállítás
Szállítási díj Magyarországon egységesen 1890 Ft.
25.000 Ft feletti rendelés esetén INGYENES!
FIZETÉSI FELTÉTELEK:
Vásárlóink az alábbi fizetési mód közül választhatnak: Bankkártyás fizetés, illetve amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor az DPD futárszolgálat munkatársának kívánja kiegyenlíteni készpénzben, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot. A banki előre előre utalás egyelőre csak a külföldről törtéő rendelés esetén elérhető a webáruházban.
HÁNY NAPON BELÜL KAPOM MEG A RENDELÉSEM?
Munkanapon a 12:00-ig leadott rendeléseket másnap átadjuk a futárszolgálatnak, a 12:00 után leadott rendeléseket 2 munkanapon belül adjuk át a futárszolgálatnak*. A futár az átvételtől számított következő munkanapon szállítja ki a csomagot. Ez átlag 3-5 munkanapot jelent.
MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?
A kiszállítást Magyarország egész területén az DPD futárszolgálata végzi, munkanapon 8-17 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk. A futárszolgálat maximum kettő alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. Két sikertelen próbálkozás után visszakerül a központi raktárba.
HONNAN TUDHATOK MEG BŐVEBB INFORMÁCIÓKAT A CSOMAGOMRÓL?
Amint átadtuk szerződött futárszolgálati partnerünknek a csomagodat, e-mailben küldünk egy értesítést, amiben lesz egy csomagszám, mellyel nyomon követheted a rendelésed útját partnerünk weboldalán (https://www.dpd.com/hu/hu/tracking).
NEM TALÁLT OTTHON A KÉZBESÍTŐ? INGYENESEN ÚJRA KISZÁLLÍTJUK!
Amennyiben nem talál otthon a futár a kézbesítés napján, a következő munkanapon újra meg fogja próbálni a kézbesítést! Bővebb információt a többszöri kézbesítésről az DPD ügyfélszolgálata tud adni, ahol:
- Általános kérdésekben
- Csomagkeresésben
- Csomagátirányításban
- DPD szolgáltatások ismertetésében
- DPD Futár rendelésben
tudnak segíteni az ügyfélszolgálatosok. Az elérhetőségek pedig a következők:
- DPD ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 1 501 6200
- Email cím: dpd@dpd.hu
- Web: https://www.dpd.com/hu/hu/kapcsolat/