Gyakran ismételt kérdések

Mik azok az étrend-kiegészítők?

Az étrend-kiegészítők olyan élelmiszerek, amelyek koncentrált formában tartalmaznak tápanyagokat vagy más táplálkozási vagy élettani hatással bíró anyagokat. Az étrend-kiegészítők kis mennyiségben adagolva fogyasztható termékek, amelyek különböző formákban kaphatóak. Ezeknek a termékeknek meg kell felelniük a hatályos uniós szabályozásnak, illetve többet között tájékoztatást kell nyújtaniuk a termékben lévő anyagok ajánlott napi beviteli értékéről, illetve a termékre vonatkozó ajánlott napi fogyasztásról.

Az étrend-kiegészítők nem helyettesítik a kiegyensúlyozott, vegyes étrendet és az egészséges életmódot.

Forrás: https://europa.eu/youreurope/business/product-requirements/food-labelling/supplements/index_hu.htm

Hol kaphatok további tájékoztatást ezekről a termékekről?

Az általunk forgalmazott termékekről bővebb információ érhető el a termékadatlapon. Amennyiben ezen túlmenő információra is szüksége van, kérjük, forduljon kérdésével ügyfélszolgálatunkhoz az info@godenyshop.hu e-mail címen.

Az itt forgalmazott termékek Magyarországon elfogadottak?

A Doktor Gődény Webáruházban forgalmazott étrend-kiegészítők mindegyike megfelel az Európai Unió által kiadott szabályozásnak, továbbá a Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ (korábban Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet) számára is bejelentett termékek. Ennek megfelelően termékeink megtalálhatók az OGYÉI listájában, amely az alábbi linken is megtekinthető: 
https://ogyei.gov.hu/ETREND_LISTA/#

Mit tegyek, ha mellékhatást tapasztalok?

Az étrend-kiegészítők koncentráltan tartalmaznak vitaminokat, ásványi anyagokat, nyomelemeket, illetve esetlegesen egyéb más táplálkozási vagy élettani hatással rendelkező összetevőket. Emiatt alkalmazásuk során esetenként nem kívánatos hatások (mellékhatások) jelentkezhetnek. Amennyiben ilyet tapasztal, kérjük azonnal hagyjon fel a termék fogyasztásával és jelezze számunkra!

Fizethetek kártyával?

Természeten. Bankkártyával és hitelkártyával is lehet fizetni, amelyikkel kényelmesebb.

SZÉP-kártya

Webshopunkban egyelőre nem tudjuk elfogadni a SZÉP-kártyát, mint fizetőeszközt.

Hogyan történik a fizetés?

Utánvételes fizetés esetén a futárnál kell bankkártyával vagy készpénzben fizetni. Kártyás fizetés lehetséges még a megrendelés leadásakor az OTP SimplePay rendszerén keresztül, illetve egyedi megoldásként a banki utalás is megoldható.

Számla információk / Hogyan kapom meg a számlát?

A számla papír alapú, és a csomagban található.

Hogyan vehetem át a rendelésemet?

A megrendelését átveheti házhozszállítással egy Ön által meghatározott címen vagy átirányítás esetén az Önhöz legközelebb eső csomagponton.

Hány nap alatt érkezik meg a rendelésem?

Átlagos kiszállítási idő: 2-7 munkanap. Ünnepnapok és kedvezményes napok alkalmával megnövekedhet a várakozási idő.

Átvehetem a rendelésemet személyesen?

Személyes átvételre nincs mód, azonban többféle opciót is kínálunk a házhozszállításra vagy csomagpontos átvételre.

Mi történik, ha nem tudom átvenni a csomagomat?

Házhozszállítás esetén csomagját legalább kétszer megpróbálják kézbesíteni. A megadott időn belül át nem vett csomagok visszakerülnek hozzánk, majd ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot egyeztetés céljából.

Van maximális vagy minimális rendelési érték?

Nincs maximális rendelési érték. 100 000 Forint feletti megrendelés esetén azonban utánvételes fizetésre nincs lehetőség, biztonsági okokból kizárólag bankkártyás fizetés és a banki előre utalás lehetséges.

Minimális rendelési érték csak a kedvezménykuponok esetén van, ami 10.000-Ft.

Felhasználhatom-e utólag a kuponomat egy leadott rendelésemre?

A kuponkódot a rendelés véglegesítése előtt kell érvényesíteni, utólag felhasználni nem lehetséges. Amennyiben a kupont nem használta fel a rendelés leadásakor, megteheti azt a következő vásárlása során. Kérjük figyeljen a kuponok érvényességi idejére!

Milyen termékekre nem lehet igénybe venni egy kedvezménykupont?

Akciós termékekre nem vehető igénybe kedvezménykupon.

Megszakított fizetés - az összeg nem vonódott le, akkor új rendelés leadása szükséges?

Ebben az esetben küldeni fogunk egy e-mailt a fizetési linkkel, ahol újra meg lehet próbálni a kártyás fizetést. Ha valami ok miatt ez mégsem sikerül, akkor vagy az utánvétel vagy a banki előre utalás választható.

Megszakított fizetés - az összeg levonódott, de nem kaptam visszaigazolást a rendeléséről?

Ha rendelése megszakadt és úgy látja, hogy a rendelés összege mégis levonódott a számládról, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@godenyshop.hu e-mail címen.

Visszaküldésért, újra kézbesítésért illetve sikertelen kézbesítéskor, kell-e fizetnem?

Nem. Ezek a költségek a céget terhelik. Figyeljen arra, hogy elállási szándékát a rendelés átvételétől számított 14 napig jelezheti felénk.

Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?

Természetesen nem szükséges regisztrálni a vásárláshoz, anélkül is el elküldheti megrendelését. Azonban a regisztráció nem jár semmilyen kötelezettséggel, viszont kényelmesebb és gyorsabb vásárlási élményt tesz lehetővé a későbbiekben.

Vásárolhatok cégként?

Igen, lehetősége van cégként vásárolni és cég nevére kiállított számlát kérni. Ezt a vásárlás során a kosár oldalunkon leszmódja jelezni.

Mik az elérhetőségek?

Ügyfélszolgálatunk elérhető telefonon és e-mailben is. Telefonszámunk: +36 30 245 0633 , e-mail címünk : info@godenyshop.hu.

Mit tehetek abban az esetben, ha technikai problémáim adódnak a weboldalon?

Nyissa meg a weboldalt egy másik böngészőből vagy próbálja meg inkognitó módban megnyitni. Ha így sem sikerül, akkor az internet oldal beállításainál törölje a böngészési előzményeket és a Cookie-kat. Amennyiben ezek nem segítenek és a probléma még mindig fennáll, küldjön nekünk egy képernyőképet az info@godenyshop.hu e-mail címre.

Milyen úton kapom vissza a pénzem?

A visszaküldött termék beérkezését követően értesítjük e-mailben. Kártyás fizetés esetén az összeget a fizetéskor használt kártyához tartozó bankszámlaszámra utaljuk vissza. A tisztázandó kérdéseket bármikor jelezheti ügyfélszolgálatunknak.

Kapok visszaigazolást arról, hogy megkaptátok a visszaküldött csomagomat?

Ügyfélszolgálatunk jelzi e-mailben, ha a csomag visszaérkezett hozzánk a raktárba.

Fizetnem kell a visszaküldésért?

Nem kell fizetni. A visszaküldés díját átvállaljuk.

Mennyi időn belül küldhetem vissza a terméket?

A termék átvételétől számított 14 napon belül jelzed felénk és visszavesszük a sértetlen, bontatlan állapotú terméket.

Termékminőségbeli probléma

Amennyiben a megrendelt/megvásárolt termékkel minőségbeli problémája van (kellemetlen illat/íz, kevesebb/több kapszula, szakadás stb.) kérem jelezze e-mailben az ügyfélszolgálat felé. Amint feldolgozzuk a reklamációt, felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Sérült/Hiányos megrendelés

Amennyiben a megrendelt termék sérülten, bontottan, hiányosan érkezett meg, esetleg nem a saját megrendelését kapta, úgy írjon nekünk e-mailt az info@godenyshop.hu címre.

Az e-mailbe írja bele a megrendelés számát, a pontos panaszt, valamint csatoljon hozzá képet a problémás termékről. Általában 1-2 napon belül visszajelzünk a probléma kivizsgálásáról.